l1

BIOTEHNIŠKA ŠOLA MARIBOR

Vrbanska cesta 30, 2000 Maribor

Telefon: (02) 235 37 00, Telefaks: (02) 235 37 01

     eko sola  erasmus logo web3 facebook-icon

 

 

 

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov.

Če ne spremenite nastavitev, se z njimi strinjate.

Razumem

Inovativna pedagogika 1:1

ess logo nfp slo1logo-inovativna-pedagogika-rgb1  MIZS slo1

V šolskem letu 2012/13 se je šola priključila projektu Inovativna pedagogika 1:1v luči 21. stoletja, katerega nosilec je Škofijska gimnazija Martina Slomška Maribor.

V sklopu projekta razvijamo strategijo/model inovativne pedagogike, učenja 1 na 1 (razvili smo izvedbeni kurikul za vsaj 80% vseh predmetnih področij) ter jo konkretno preskusili v razredih, v katerih se projekt izvaja, v našem primeru, v 2.c. Prav tako razvijamo in konkretno preizkušamo nekatere e-storitve (listovnik) ter kakovostne e-vsebine. V ta namen se učitelji tudi izobražujejo, da vejo kdaj in kako uporabiti IKT.

Ugotavljamo učinke na motivacijo za učenje, angažiranost in pristope k učenju, udeleževanje pri pouku, zaupanje v svoje sposobnosti učenja in lastno učinkovitost.

Cilji in rezultati projekta:

  • Zmanjšati digitalno ločnico in pospeševati digitalno pravičnost in e-vključenost.
  • Dvig kompetenc 21. stoletja (kritično mišljenje, ustvarjalnost, sposobnost reševanja problemov…) za vse udeležence projekta.
  • Izboljšati uspeh in konkurenčnost učencev (različnih ranljivih skupin).
  • Boljša vključenost ranljivih skupin (samoiniciativnost, individualizacija, večja komunikacija, kreativnost in sodelovalne veščine).
  • Izboljšati poučevanje in učenje.
  • Razviti novo kulturo učenja podprto s tehnologijo, kjer je učeči v središču (fleksibilnost, personalizacija, različni učni stili se kombinirajo).
  • Povezati formalno in neformalno učenje.
  • Razvoj in nadgradnja profesionalnega usposabljanja pedagoških delavcev, vključujoč učence, starše in šolsko skupnost.
  • Povečati možnosti učenja kjerkoli in kadarkoli (vsak učenec ima svojo napravo – tablični računalnik) s ciljem dviga angažiranosti učencev in motivacije.
  • Povezovanje učencev v socialne mreže, krepitev intelektualne radovednosti.
  • Omogočiti večsmerno komunikacijo in sodelovanje med učiteljem in učencem in razširjati učenje izven razreda in ustaljenega urnika (flipped učenje).

Maja Miketek, prof. ped. in bio.

Nekaj utrinkov:

INOVATIVNA PEDAGOGIKA 2015 001INOVATIVNA PEDAGOGIKA 2015 002

INOVATIVNA PEDAGOGIKA 2015 003INOVATIVNA PEDAGOGIKA 2015 004

INOVATIVNA PEDAGOGIKA 2015 005INOVATIVNA PEDAGOGIKA 2015 008

INOVATIVNA PEDAGOGIKA 2015 006INOVATIVNA PEDAGOGIKA 2015 007